Ako nakupovať v obchode NechtovyRAJ.sk ?

V internetovom obchode www.nechtovyraj.sk môžete nakupovať ako:

  1. Neregistrovaný zákazník
  2. Registrovaný zákazník
  3. Telefonicky na tel.čísle 0944 336 330

Výhody registrácie:

  •  zbierate vernostné body
  •  vidíte históriu Vašich objednávok
  •  nemusíte znova vyplňovať Vaše registračné údaje pri objednávkach
  •  dozviete sa o novinkách a cenovo výhodných ponukách v našom internetovom obchode


Ako nakupovať

  • Prihláste sa do systému (nie je podmienkou).
  • Vyberte si žiadaný tovar.
  • Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusova kliknite na tlačidlo "Kupiť". Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.
  • Tovar len vložíte nezáväzne do košíka. Na stránku košíka sa dostanete vždy po pridaní tovaru , alebo kliknutím na odkaz "Nákupný košík" v pravej časti. V tejto sekcii "Nákupný košík" 
  • môžete taktiež tovar z košíka zmazať, prípadne aktualizovať počet kusov. Ak máte v košíku tovar a počet kusov, ktorý chcete objednať ,vyberte si spôsob platby a pokračujte tlačítkom "Objednať" k uzavretie výberových kritérií.


Vytvorenie objednávky

  • Zadajte svoje údaje: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail v prípade firmy IČO, DIČ resp.IČ DPH. Ak je adresa doručenia tovaru iná ako fakturačná, vpíšte ju do poznámok. V kolonkách so znakom * sú údaje , ktoré musíte vyplniť, alebo sa prihlásite pod svojím užívateľským menom a heslom.
  • Ak ste už registrovaní, po prihlásení sa objavia Vaše kontaktné údaje.
  • K objednanému tovaru je možné vložiť poznámku, ktorá nám umožní splniť Vaše špeciálne požiadavky týkajúce sa objednávky.


Odoslanie objednávky

  • Stlačením tlačítka "ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU" ste sa stali našim zákazníkom a začíname sa venovať Vašej objednávke. Obdržíte e-mail o potvrdení Vašej objednávky.
  • Budeme Vás kontaktovať, ohľadom záväzného potvrdenia objednávky a termínu doručenia.
  • Objednávku môžete stornovať do 24 hod od zaslania.



Dodanie tovaru a ceny dopravy:  nájdete tu

  • Pri doručení a následnom preberaní zásielky, je zákazník povinný si skontrolovať neporušenosť jej obalu. Prevezme ju len vtedy, ak je nepoškodená. V prípade poškodenia obalu zásielky, zákazník má právo odmietnuť ju prebrať, alebo spíše protokol o poškodení zásielky. Ak zákazník po prekontrolovaní tovaru zistí mechanické poškodenie tovaru, oznámi to ihneď po prevzatí zásielky, inak oneskorené reklamácie tohto druhu nebudú akceptovateľné vzhľadom na reklamačné podmienky .

Ďakujeme  team NechtovyRAJ