Ako mám postupovať pri reklamácii .
K zásielke je potrebné pribaliť kópiu, alebo originál bloček z pokladne, zaručný list, reklamačný formulár.
V reklamácii je potrebné uviesť presný popis chýb a nedostatkov.
Tovar zaslaný bez reklamačného formulára, alebo s nevyplneným reklamačným formulárom bude vrátený späť na náklady zákazníka. Pri reklamácii u nás ste povinní výrobok k predajcovi dopraviť na vlastné náklady, a to buď osobne, alebo zásielkovou službou.
Dôležité:
- Výrobok bol pred odoslaním odskúšaný a obsah balenia prekontrolovaný.
- Na výrobok sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Pri kúpe na IČO alebo kúpe zariadenia slúžiace na podnikanie je záruka 12 mesiacov / platí pre zariadenia ktoré sa používajú v salóne na podnikateľskú činnosť
- Skrátená záruka 12 mesiacov sa vzťahuje aj na poškodený tovar ( nie však na uvedené poškodenie), kedy s poškodením bol kupujúci vopred oboznámený.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením,
- znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby - v prípade znečistenia Vám bude účtovaný poplatok za čistenie,alebo Vám bude tovar zaslaný späť na Vašu adresu.
- používaním tovaru v podmienkách, ktoré svojou povahou - a to teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi
- prostredia - nezodpovedajú prostrediu, v ktorom sa tovar bežne používa,- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí,
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy),
- prepätím, napr. pri údere blesku,
- pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu,
- mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým
- zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod..
Doba vybavenia reklamácie:
- Doba na vybavenie reklamácie je štandartne do max. 30 dní.
- Poštovné k nám hradí zákazník podľa platných obchodných podmienok.
- Ohľadom reklamácií nás môžete kontaktovať telefonicky 0944 336 330 , alebo emailom na reklamacie@nechtovyraj.sk
Na stiahnutie:
Kam zaslať reklamáciu:
Reklamácie zasielajte na adresu:
Nechtovyraj s.r.o.
9. mája 9
97703 Brezno
V prípade nejasností nám zavolajte na tel. kontakt : 0944 336 330