Ako nakupovať v obchode NechtovyRAJ.sk ?
V internetovom obchode www.nechtovyraj.sk môžete nakupovať ako:
- Neregistrovaný zákazník
- Registrovaný zákazník
- Telefonicky na tel.čísle 0944 336 330
Výhody registrácie:
- zbierate vernostné body
- vidíte históriu Vašich objednávok
- nemusíte znova vyplňovať Vaše registračné údaje pri objednávkach
- dozviete sa o novinkách a cenovo výhodných ponukách v našom internetovom obchode
Ako nakupovať
- Prihláste sa do systému (nie je podmienkou).
- Vyberte si žiadaný tovar.
- Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusova kliknite na tlačidlo "Kupiť". Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.
- Tovar len vložíte nezáväzne do košíka. Na stránku košíka sa dostanete vždy po pridaní tovaru , alebo kliknutím na odkaz "Nákupný košík" v pravej časti. V tejto sekcii "Nákupný košík"
- môžete taktiež tovar z košíka zmazať, prípadne aktualizovať počet kusov. Ak máte v košíku tovar a počet kusov, ktorý chcete objednať ,vyberte si spôsob platby a pokračujte tlačítkom "Objednať" k uzavretie výberových kritérií.
Vytvorenie objednávky
- Zadajte svoje údaje: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail v prípade firmy IČO, DIČ resp.IČ DPH. Ak je adresa doručenia tovaru iná ako fakturačná, vpíšte ju do poznámok. V kolonkách so znakom * sú údaje , ktoré musíte vyplniť, alebo sa prihlásite pod svojím užívateľským menom a heslom.
- Ak ste už registrovaní, po prihlásení sa objavia Vaše kontaktné údaje.
- K objednanému tovaru je možné vložiť poznámku, ktorá nám umožní splniť Vaše špeciálne požiadavky týkajúce sa objednávky.
Odoslanie objednávky
- Stlačením tlačítka "ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU" ste sa stali našim zákazníkom a začíname sa venovať Vašej objednávke. Obdržíte e-mail o potvrdení Vašej objednávky.
- Budeme Vás kontaktovať, ohľadom záväzného potvrdenia objednávky a termínu doručenia.
- Objednávku môžete stornovať do 24 hod od zaslania.
Dodanie tovaru a ceny dopravy: nájdete tu
- Pri doručení a následnom preberaní zásielky, je zákazník povinný si skontrolovať neporušenosť jej obalu. Prevezme ju len vtedy, ak je nepoškodená. V prípade poškodenia obalu zásielky, zákazník má právo odmietnuť ju prebrať, alebo spíše protokol o poškodení zásielky. Ak zákazník po prekontrolovaní tovaru zistí mechanické poškodenie tovaru, oznámi to ihneď po prevzatí zásielky, inak oneskorené reklamácie tohto druhu nebudú akceptovateľné vzhľadom na reklamačné podmienky .
Ďakujeme team NechtovyRAJ